13 Eylül 2013 Cuma

Symi - Marmaris 15.08.2013 // Perşembe

Symi'den ayriliyoruz

Symi’den aslında insanın canı hiç ayrılmak istemiyor… Birkaç gün daha geçiresimiz var burada ama daha yolumuz da uzun yapacak görecek ziyaret edilecek yerler var…

Bir sonraki durağımız Marmaris…

Rotamızı Cennet Adasına çeviriyor, Kayhan Amca ve Edda Teyze’yi ziyarete gidiyoruz.

Cennet Adası Marmaris'in hemen karşısında kalan kara parçası... Aslında yarımada, ana karaya Yalancıboğaz diye adlandırılan kara ile bağlantılı ...

Kayhan Amca sevgili babacığımın çok eski arkadaşı, çok eski aile dostumuz… Cennet adasında harika bir evleri var. Uzun yıllardır annem ve babamla ziyaret ettiğimiz bir yer...

Şimdi bu yolculukta Marmaris’e uğrayıp ilk gençliğimin güzel anıların geçtiği bu yere yeniden Derin ve Deniz’le birlikte gelip Kayhan amcalarla onları tanıştıracağım için heyecanlı ve mutluyum.

Symi’den çıkışımız yine öğleni bulduğu için Marmaris’e varışımız da akşam saatlerini buluyor…
Ama kolayına bir rüzgarla raha bir seyirle Marmaris’e varıyoruz.

Kayhan Amca’ların evinin önündeki iskeleye bağlanıyoruz… Biraz dalga ve rüzgar var ama tekneyi sıkıca bağlıyoruz ve sık sık kontrol etmeyi de ihmal etmiyoruz.

Edda Teyze bizi nefis ikramları ile karşılıyor. Derin ve Deniz de Edda Teyze'nin onlara aldığı oyuncakların keyifini çıkarıyorlar. Burada aynı zamanda bir sürü kedi ve köpek var... Kızlar burayı pek sevdi...

Beraberce sohbet muhabbet eşliğinde nefis ev yemekleri zeytinyağlıların keyfine varıyoruz.

Edda Teyze bu gece evlerinde kalmamız için çok ısrar ediyor. Seve seve kabul ediyoruz. 10 gün sonra ilk kez sallanmadan uyuyacak bebeler J