12 Eylül 2013 Perşembe

Çeşme - Alaçatı 09.08.2013 / Cuma

09.08.2013 / Cuma

Saat 8:30 gibi Çeşme Marina'ya yani bizim eski mahalleye yine C pontonuna bağlandık.

En son buraya geldiğimizde ben yaklaşık 5 aylık hamile idim. Kızlar annelerinin karnında seyir yapıyorlardı.

Neyse son derece de yorgun olduğumuzdan kahvaltıyı Çeşme Marina'da sürekli kahvaltı için gittiğimiz Tuzu Biberinde aldık.

Sonra Marinadaki Carrefour'dan alışverişlerimizi tamamladık.

Ayvalık'tan erken çıkınca Samos'ta Burcu'lara yetişip beraber akşam yemeği yiyebilir miyiz diye hayal kurduk ancak ikiz bebekler ve anneanne faktörlerini göz önünde bulundurarak bu kadar zorlamamaya karar verdik.

Hava çok sıcaktı kızlar hem yolculuğun yorgunluğu hem de sıcaktan iyice sıkıldılar marinada olduğumuzdan denize de giremedik ben de aktivite olarak şişme havuzlarını suyla doldurdum biraz burada serinleme imkanı yarattım bödüklere...

Çeşme'deki işimizi bitirdik hızlıca bir de öğle yemeği yiyip öğleden sonra 15:30 gibi Marina'dan ayrıldık.

Aklımıza tabi ki Pendik Marintürk'ten ponton arkadaşımız Bartu geldi. Bartu'yu aradık. Bizi Port Alaçatı'daki evine davet etti.  Port Alaçatı da konsept müstakil evler ve evlerin önünde bir kanal var bu kanalda teknen ile evinin önüne kadar gelip teknenin evinin önüne bağlayabiliyorsun. Biz de geldik tam evinin önüne bağlandık ve geceledik. Bağlanmamız için seferber olan herkese teşekkür ediyoruz :)

Port Alaçatı ve Bartu'nun evinin konsepti hayallerimizi süslüyor :) İnşallah bir gün diyoruz....

Bartu Darka'dan arkadaşlarıyla ve müstakbel eşi İpek ile Bayram tatilini geçirmeye gelmiş. Bu çiftin bekar geçirdi son bayram, keza tatil dönüşü 17 Ağustos'ta evleniyorlar... Düğüne yetişemediğimiz için üzülüyoruz ama ben bu güzel çifte bir de buradan bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Bizi de sağ olsun çok iyi ağırladı. İlk önce hep beraber bahçede pideler yendi. Sonra da muhabbet sohbet derken kızlar uyudu ve anneanne ben bakarım hadi siz gezin deyince akşam Çeşme'nin bu sezonki hit barlarından biri olan Öküz'e bile gitmeyi başardık. Bu kızların doğumundan beri ilk gece dışarı çıkışımız .